Thursday 24 November 2016

PADO MANYIEN MAR ODHIAMBO TUSKER MOWERO RAILA EMA KORO WIKO MOLOYO DIEL ACHIEL KODA WIVU MBAYA.


From Left : Odhiambo Tusker & Raila Amollo Odinga


By Mkikuyu Mjaka

Jangolo mar ahuma mon’gere gi nying mar Odhiambo Tusker ma bende owero pado ma moko kaka Cynthia, Jirani, Dr.Ochola koda mamoko e saa ma wawuoeni wiko gi thum manyien mowero Raila  Amollo Odinga.Ei ngolo manyien no Odhiambo Tusker otemo siro mamoko kuom weche go ma Raila Amollo Odinga osekedo godo e pinywa mar Kenya ka achiel kod mibadhi. Padono ma be kamoro wer ni ‘Raila Temnwa Atema kata ikwalo kura ”  temo kwayo jopiny ni gimed ameda thung e kar tiendgi ka gisiro Amollo wuod oganda e yiero mabiro mar gana ariyo gi apar gi abirio.Jotelo mamoko ma Odhiambo Tusker owero e pado ni en ka achiel kod Oburu Odinga,Jakoyo  Midiwo,Kalonzo Musyoka,Moses Wetangula ,Ruth Odinga koda Jotelo mamoko ma osebedo ka kedo gi Jakom e yor siasa.Odhiambo Tusker  iwacho ni odonjo e list mar jothumbe moko ma ber owero Raila koriwore gi Onyi Papa Jey,Lady Maureen,Emma Jalamo,Atommy Sifa koda mamoko.Koro jopiny ma johera mag ngolo be wacho nit hum manyien no ema wiko moloyo Diel Achiel mower koda Boyieta to kod Wivu Mbaya mower koda Emma Jalamo.Mondo iyud ngolono dwani ichop e od ngolo machiegni kodi mondo iyude kata mana e mbui .

No comments:

Post a Comment